lördag 5 september 2009

min hjälte, mitt allt, min robert ♥


problemet är löst. robert räddade dagen precis som vanligt, han bekräftade misstankarna om att wille stackarn har slut på krutet (strömmen). imorgon blir det att ladda batterierna och ifall det är så att batteriet är dött så har han lovat att fixa ett nytt åt oss. vilken lättnad! jag kan nog säkert säga att vi (iaf jag) är dig evigt tacksam, älskade, underbara robert.

nu är det countdown till dagen d. 4 dagar kvar tills avfärd. det närmar sig med stormsteg. 
är allt packat? nej
är allt inhandlat? nej
har jag hunnit säga hejdå till alla? nej
är jag förberedd? nej
fjärillar i magen? JA
panik? JA
förväntningarna? genom taket!
jag vill fara nu nu nu nu!

känns helt underbart, allt är precis som det ska vara, nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar