måndag 14 september 2009

a little place i like to call home...


tänkte snabbt slänga upp lite pics på vårt plejs. jag har hela lägenheten för mig själv, då bagge och lunkan är på jobbet och de andra damerna tagit en tur in till tromsö. det är rätt najs faktiskt. första gången man vart själv sen vi 06.00 i onsdags. känns lite ovant må jag säga. jag har sommaröy listan på högsta volym och dansar för mig själv, haha.. hoppas ingen har gömt sig och smygfilmat (av tidigare erfarenheter kan jag säga att det kan bli riktigt pinsamt). listan är faktiskt helt klockren, give it to me - timberland, timberlake, nelly furtado inviger, det blandas med lite old school, i don't wanna wait (fnissar för mig själv och tänker på cartman när han sjunger den) lite lene marlin, snook, l&m.s, john mayer osv...det hela avslutas med I've got a feeling, ni kanske förstår hur hårt jag diggar? jag oroar mig smått om jobb i afton, hoppas att vi inte hamnar på loftet... fast det gör inte så mycket om sännie och steffi också är där. aja, jag får vänta och se helt enkelt (för jag är så bra på sånt, hehe) näe, nu ska jag vara riktigt duktig och dammsuga hade jag tänkt. jag hoppas brudsen köper godis i tromsö, jag är så gottesugen att jag tror jag går under. hur jag ska kunna överleva utan chirre och godis varannan dag är för mig en gåta, inge new life här inte! men jag kanske inte har nåt val, panikkkkk, haha... justja, dammsuga vare. HA DE!

2 kommentarer: