lördag 17 oktober 2009

lets dance on tables and crash the place

fyfan vilken spårad kvöll. tjuvskriver på bagges dator. var fan länge sen jagvar så här full 05.05 på morgone. eller ja. vad man ska säga. eter fest hos oss. efter en sjuk kväll på hotellet med tequilla och borddans och snack med melojfjord, japp jag minns bad dom hette efter att ah kallat dom heyrohav i typ en timme. tur dom v a söta iaaf och jag toro dom gillad emig.

vi s massa skoj men jag minns ikkkke.
inte bagge helle.r
hon komme å mig nu,
hahahahha v ha mycket skoj iaf men lär ångra det imorng tror jag,'hej baks,ällan!
det är ganska mycket love life nu iaf. det var så l'nge sen jag var så full.'det är skooooooooj!

pussssssssss//nicola eller nocola eller va tusn jga hete rnuförtiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar